Αρχική
Click on the slide!

Kαλώς ήρθατε στην Carworks

Καλώς ήρθατε στην CarWorks !

Click on the slide!

Are you still behind ? try Unitronic Chipped !

Kαλώς ήρθατε στον κόσμο της ποιότητας και της απόδοσης! Καλώς ήρθατε στην Unitronic! Στην εταιρία που σας προσφέρει το πιο ομαλό, αξιόπιστο και δυνατότερο βελτιωτικό λογισμικό, σχεδιασμένο για να σας δώσει την μέγιστη οδηγική εμπειρία! Ανανεωθείτε με την ευχαρίστηση της οδήγησης. Η οδήγηση είναι απόλαυση! Αποκτήστε Unitronic τώρα!

Click on the slide!

Απελευθερώστε τις κρυμμένες δυνατότητες του αυτοκινήτου σας ! Η CARWORKS σας προσφέρει τις λύσεις ! 

 
Mαρτυρία χρήστη FilterMag !
Οι χρήστες του FilterMag αυξάνονται συνεχώς και όλο και περισσότεροι δηλώνουν ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από το προϊόν αν και δεν είναι άμεσα εμφανή τα αποτελέσματά του. Bρήκαμε τυχαία μία μαρτυρία ενός χρήστη του FilterMag δημοσιευμένη σε αυτοκινητιστικό forum την οποία και (με την άδειά του φυσικά) αναδημοσιεύουμε στις σελίδες μας. Ο συγκεκριμένος χρήστης πήγε ένα βήμα παραπέρα ψάχνοντάς το κι ανακάλυψε αυτό που ισχυρίζεται η FilterMag:

Filter
Mag Makes Filters Work Better !




Re: Μαγνήτης συγκράτησης ρινισμάτων λαδιού

Δημοσίευσηαπό Στέφανος » 20 Ιουν 2009, 18:56

" Έχω ένα Αudi tt 1,8 tfsi MY 09 και έκανα την πρώτη αλλαγή λαδιών και φίλτρου στα 1200 χλμ και πανω στο καινούριο φίλτρο κόλλησα το συγκεκριμένο μαγνήτη. Τη δεύτερη αλλαγή την έκανα στις 8000 χλμ και κρατησα το φίλτρο για να το κόψω και να δω αν εχει κρατησει τίποτα ο μαγνήτης.
Όντως το έκοψα και ενώ με την πρώτη ματιά δεν παρατήρησα τίποτα σπουδαίο, όταν το εβγαλα στον ήλιο να δω καλύτερα, παρατήρησα πολλά μικροσκοπικά ρινίσματα που είχαν κολλήσει στο τοίχωμα και είχαν το σχήμα του μαγνήτη και μία στρώση από μέταλλο που αποτελούνταν από πολύ μικρά ρινισματα για να ξεχωρίσουν με το μάτι αλλά που μαυρίζουν το δάχτυλο αν τα ακουμπήσεις.
Για του λόγου το αληθές, όπως ο μαγνήτης καλύπτει τη μισή περιφέρεια του φίλτρου, σκούπισα με το δάχτυλό μου τη μισή εσωτερική περιφέρεια που ήταν ο μαγνήτης και την άλλη μισή που δεν καλυπτόταν και ορίστε οι διαφορές:

Εδώ φαίνεται η επιφάνεια που δεν είχε μαγνήτη οπότε δεν είχαν κολλήσει ρινίσματα (τα μεγάλα κομμάτια που φαίνονται στο δάχτυλό μου είναι από το κόψιμο του φίλτρου με τον τροχό):

Και εδώ η επιφάνεια πίσω από το μαγνήτη:

Εμένα πάντως με έπεισε και κρίμα που δεν έβγαλα μία φωτογραφία το εσωτερικό του φίλτρου πριν το μουτζουρώσω που φαινόταν ότι τα ρινίσματα ακολουθούσαν τις δυναμικές γραμμές του πεδίου του μαγνήτη. Μπορεί αυτό που περιγράφω να μην ήταν τόσο εύκολα διακριτο οσο στη διαφήμιση του προιόντος αλλα σκεφτείτε ότι μιλάμε για έναν κινητήρα τελευταίας τεχνολογίας στον οποίο μάλιστα είχα ήδη κάνει την πρώτη αλλαγή λαδιών. "

................................

" Πιστεύω αν το είχα βάλει από την πρώτη μέρα που πήρα το αμάξι και άφηνα τα πρώτα λάδια για 15.000 χλμ όπως λεει η αντιπροσωπεία το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ εντυπωσιακό... "

................................

" Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και γω όταν είδα τι είχε κρατήσει σκέφτηκα κρίμα που δεν έβαλα και μαγνητική τάπα κάρτερ.
Επίσης, σκεφτείτε το εξής, εγω έβγαλα το φίλτρο και το μαγνήτη τον έβαλα σε αυτό που φοράω τώρα οπότε όσο το έκοβα δεν υπήρχε ο μαγνήτης να κρατάει τα ρινίσματα εκεί που είχαν κολλήσει οπότε με του κραδασμούς του τροχού σίγουρα κάποια μεγαλούτσικα κομμάτια ξεκόλλησαν και σκορπισαν μέσα στο φίλτρο.
Όπως και να χει, διαβάζοντας κάποιες δοκιμές για την επίδραση που έχει στη φθορά η περιεκτικότητα του λαδιού σε σωματίδια του μεγέθους που αφαιρεί ο μαγνήτης κατέληξα ότι πρέπει να υπάρχει αρκετό ώφελος.
Σκέφτομαι να κάνω το ίδιο τεστ στο Peugeot 406 του πατέρα μου που έχει πάνω από 250.000 χλμ.!!!!!!!!
Θα επανέλθω.
"

 

CarWorks


Car
Works - Performance Software & Hardware

Unitronic Chipped Athens

Λεωφόρος Ελευθερίας 34-36  -  17455 Αλιμος

Τηλ.: 210 98 222 98 , 2130 500 500 -  Fax: 210 98 28 330

Email : Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε


© 2019 CarWorks - Performance Software & Hardware